اخبار

اخبار مهم 2021

“به هر حال پول واقعی نیست، درست است؟”

عجیب ترین محصولات و خریدها : 2021

امسال بار دیگر روشن شد که برخی افراد به وضوح پول زیادی دارند، اختیار کافی ندارند یا هر دو. در غیر این صورت کروک های استیلتو وجود نداشتند. و نه مجموعه ماندالوریان توماس کینکید. هر دوی آنها در مقایسه با تخت پهپاد سفارشی 25000 دلاری که عالی به نظر می رسد اما حتی پرواز نمی کند، اقلام معقولی هستند. کیف 39000 دلاری هواپیمای لویی ویتون نیز چنین نیست. حداقل آنها مانند خودروهای تسلا به دستورات “بستن چاله” پاسخ نمی دهند. یک خودروی احمقانه هنوز یک ماشین واقعی است که می توانید به دلایل واقعی از آن استفاده کنید. این بیش از آن چیزی است که می توان برای این «مجسمه» مضحک هیچ چیزی که به قیمت 18000 دلار فروخته شد، گفت. این همه پول برای هوا و تکه های نوار روی زمین.

هر کسی که آن را خریداری کرده باشد، امیدوار است صورت شخص دیگری را بپوشد، که به لطف چهره های واقع گرایانه این هنرمند ژاپنی که کابوس های شما را تحت الشعاع قرار می دهد، امکان پذیر است. این ماسک ها هنوز هم معامله بهتری نسبت به پول ظالمانه ای هستند که برای NFTS خرج می شود. و همچنین آیفون X سفارشی که حتی نمی‌تواند تماس برقرار کند، همچنان با قیمت 86000 دلار در eBay عرضه شد. پولی که می شد برای مجسمه غول پیکر دیوید هاسلهوف از فیلم باب اسفنجی شلوار مربعی خرج کرد.

با این حال، یک بار دیگر، این طرفداران پوکمون بودند که نشان دادند وقتی به چیزی اهمیت می دهید پول چیزی نیست. با «فقط» 250 دلار می توانید سر خود را در یک بالش زبان عجیب و غریب Gengar بپیچید. در مقایسه با مجسمه کریستالی Pickachu با نسخه محدود 26000 دلاری که در سال 2021 به فروش رفت. وقتی به یاد بیاورید که طرفداران پوکمون هزاران هزار نفر را در eBay در Oreos خرج کردند، این قطعه آنقدرها هم پوچ به نظر نمی رسد.

حداقل طرفداران این هرج و مرج را به رایانه های خود محدود کردند. برخلاف زمانی که آنها شروع به احتکار اسباب‌بازی‌های McDonald’s Happy Meals برای بچه‌ها کردند. یا شرکت هایی مانند تارگت را مجبور به توقف فروش کارت های تجاری در فروشگاه های خود به دلیل طغیان های خشونت آمیز کردند. امیدواریم موزه فسیلی پوکمون جدید که «استخوان‌های» پوکمون‌ها را نشان می‌دهد، بتواند از چنین فاجعه‌ای جلوگیری کند.

اما، مثلاً، چرا علم؟

عجیب ترین داستان های علمی سال

علم امسال حتی فراتر از واکسن‌های معجزه‌آسا و درمان‌های کووید، پیشرفت‌های بزرگی داشت. اما مثل همیشه، علم همچنین اکتشافات عجیب، اخبار عجیب، موجودات عجیب و غریب و روبات‌هایی را به ما داد که ما را آماده می‌کنند تا قبل از اینکه اوضاع بد شود، در Skynet سرمایه‌گذاری کنیم.

اقیانوس هنوز AF ترسناک است. راب های دریایی می توانند تمام اعضای بدن خود را جدا کرده و دوباره رشد دهند. کرم های دریایی با چندین قنداق می توانند مغز آنها را جدا کنند. این چیزها نگران کننده هستند، اما نه ترسناک مانند این هیولای هشت فک که در اعماق دریاها پرسه می زند. همچنین فضایی وجود دارد که هیچ کس نمی تواند فریاد ما را در مورد طوفان های فضایی بشنود. (خوشبختانه «ارواح فضایی در حال رقص» بسیار باحال هستند.) اما می‌توانید صدای زوزه‌ی ما را بشنوید که با خوشحالی در برابر فضانوردانی که رویای The Lonely Island درباره المپیک فضایی را به واقعیت تبدیل می‌کنند، می‌شنوید.

علم نیز با حیوانات بسیار عجیب شد. اکنون می دانیم که چرا وامبات ها مدفوع مکعبی دارند و کلاغ ها مفهوم صفر را درک می کنند. همچنین، خوک ها می توانند بازی های ویدیویی انجام دهند در حالی که یک پیوند عصبی به میمون ها اجازه می دهد تا پنگ بازی کنند. به دلایلی، محققان همچنین یک گودال دایناسور را بازسازی کردند. ربات ها شنیدن را با استفاده از گوش ملخ های مرده یاد گرفتند. دانشمندان متوجه شدند که موش ها و خوک ها می توانند از طریق مقعد نفس بکشند. و سیکاداها از یک چرت 17 ساله بیدار شدند و به دلیل یک قارچ شروع به رابطه جنسی بیش از حد کردند.

باکتری های گوشت خوار به نجات مجسمه های گرانبهای میکل آنژ در فلورانس کمک کردند. یک زیردریایی باب اسفنجی و پاتریک را دید که در بیکینی باتم واقعی زندگی می کنند. فیلم Frozen به حل یک فروپاشی مرموز بهمن پس از دهه ها کمک کرد. و کندورهای کالیفرنیا رفتند و تولید مثل غیرجنسی را یاد گرفتند.

اوه بله، محققانی که به وضوح هرگز حتی یک فیلم ترسناک علمی تخیلی ندیده اند، اولین جنین هیبریدی انسان میمون را نیز ساخته اند. چه اشتباهی ممکن است آنجا پیش بیاید!

در مورد زندگی مصنوعی نیز هنوز جای نگرانی وجود دارد. در سال 2021، با یک اندروید فوق واقع گرایانه به واقعیت Westworld نزدیک شدیم. Xenobots شروع به تولید مثل خود به خود کردند. ربات اوریگامی شروع به تا زدن کرد. عرق خود ما اکنون می تواند باتری های پوشیدنی را تامین کند.

می توانید دندان های خود را با موادی که به نظر می رسد از فروشگاه Jigsaw آمده است تمیز کنید. فناوری Deepfake اکنون می تواند اجداد شما را به روشی غیر طبیعی متحرک کند. مغز انسان دیگر برای اتصال به کامپیوتر نیازی به سیم ندارد. و همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که سامسونگ برنامه‌هایی برای «کپی و پیست کردن» ذهن ما در رایانه‌ها برای آنچه مطمئناً ایمن خواهد بود، دارد.

“وب عجیب و غریب”

حواس پرت ترین گزارش های خبری 2021

این کل اخبار و داستان های عجیب و غریب برای دوازده ماه است. و با این حال، موارد بیشتری وجود دارد. ما مارماهی‌ها را تماشا کردیم که با هم کار می‌کردند تا یک ماهی را برق‌آب بزنند. یک گوهرشناس سنگی را باز کرد تا هیولای کوکی را پیدا کند که به او لبخند می زند. همه به تماشای جایگزینی دایناسورها در پارک ژوراسیک پیوی هرمان و گوش دادن به جوجه های لاستیکی که تم فیلم را بازی می کنند، رفتند. در همین حال، متوجه شدیم که دایناها ممکن است در واقع حیوانات احمقانه نوازشگری بوده باشند تا هیولاهای خشن.

همچنین در اخبار عجیب سال 2021، جهان بنا به دلایلی ویدیویی باب اسفنجی ASMR دریافت کرد. شخصی به خاطر اجاره VHS با 20 سال تاخیر به اتهام جنایت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. طعم مرغ به طعم قابل قبولی از بالم لب تبدیل شد. و کلاغ‌ها به هواپیماهای بدون سرنشین قهوه‌رسان در استرالیا اعلام جنگ کردند.

همانطور که گفتیم، سال واقعاً عجیبی بود. و ما شک نداریم که سال 2022 به همان اندازه عجیب خواهد بود. به خصوص اگر بشقاب پرنده ها ظاهر شوند و جنین هیبریدی انسان میمون را بدزدند تا در پایگاه مخفی ماه خود رشد کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا