متفرقه

چگونه گزینه های صوتی و تصویری را در Skype for Business تنظیم کنیم؟

در حالی که برنامه اصلی اسکایپ همچنان یک ابزار فوق العاده برای برقراری تماس رایگان است، افراد و شرکت های بیشتری برای سازماندهی جلسات ویدیویی به نوع تجاری آن، Skype for Business، روی آورده اند. سایت جالب آموز کدهای کاربردی گوشی های اندروید را در اینجا لیست کرده اند.

مشکل افزایش فعالیت در پلتفرم‌های مشارکتی، به طور کلی، کاهش احتمالی کیفیت صدا و تصویر است، بدون ذکر مشکلات اتصال. مبارزات اخیر زوم نمونه ای از این موارد است. بسیاری از مردم به شدت از مسائل مختلف در آن پلت فرم شکایت کردند.

چرا نمی توانم چیزی در اسکایپ بشنوم؟

گاهی اوقات، هیچ صدایی از بلندگوی انتخاب شده در Skype برای کسب و کار نمی آید. بدیهی است که اگر جلسه برای چند ساعت یا چند دقیقه برنامه ریزی شود، این بسیار بد خواهد بود. اگر نمی توانید راه حلی بیابید، ممکن است مجبور شوید به طور کلی کنار بکشید، و این خوب به نظر نمی رسد.

اگر مشکل از اسپیکر است و هدست یا بلندگوی خارجی دارید، می‌توانید در این فاصله به آن بروید و بعداً مشکل را پیدا کنید.

اما اگر بدون توجه به دستگاه صوتی انتخاب شده هیچ صدایی بیرون نیاید چه اتفاقی می افتد؟ با فرض اینکه شما ناخودآگاه بلندگوها را خاموش نکرده اید، دلیل اصلی این امر مشکلات مربوط به کارت صدا یا درایور صدا است. روش دانلود از اسپاتیفای بسیار راحت است.

اکثر کامپیوترهای رومیزی دارای کارت صدای مجزا هستند. اما برای لپ تاپ ها، دستگاه صدا با پردازنده اصلی یکپارچه شده است. در هر صورت، یک دستگاه ورودی/خروجی صدا باید وجود داشته باشد، در غیر این صورت تولید صدا غیرممکن است. اسپاتیفای در گوشی های اندرویدی کار می کند.

می توانید وجود کارت صدا را در Device Manager بررسی کنید. لوگوی ویندوز و کلیدهای X را به طور همزمان فشار دهید و از منو گزینه Device Manager را انتخاب کنید. در صفحه مدیریت دستگاه، گره «کنترل‌های صدا، ویدیو و بازی» را گسترش دهید. شما باید دستگاه صدا را اینجا پیدا کنید. دوبار روی آن کلیک کنید تا خواص آن باز شود. اگر در کادر توضیحات «این دستگاه به درستی کار می‌کند» را می‌بینید، احتمالاً مشکلی که با آن مواجه هستید جای دیگری است.

نحوه تنظیم تنظیمات ویدئو و صدا در Skype

برای دریافت بهترین تجربه در Skype برای کسب و کار، دستگاه های صوتی و تصویری شما باید به درستی کار کنند. علاوه بر این، باید تنظیمات صحیحی را برای سخت افزار انتخاب کنید که صدا و تصویر واضحی را ارائه می دهد. برای صدا، می توانید از میکروفون و بلندگوهای داخلی رایانه شخصی خود به عنوان دستگاه صوتی اصلی یا تنها استفاده کنید. اگر دستگاه صوتی خارجی دارید، باید آن را انتخاب کنید تا سیستم بتواند از آن استفاده کند. فراتر از آن، تنظیم مناسب صدا برای دستیابی به گام مناسب ضروری است.

نحوه تغییر تنظیمات صوتی در اسکایپ

قبل از اینکه آن تماس کنفرانسی بسیار مهم را از طریق Skype for Business شروع کنید، همه چیزهایی را که نیاز دارید بررسی کنید و دستگاه های خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه آنها در شرایط کار هستند. به بلندگوهای داخلی یا هدست خارجی یا سایر لوازم جانبی صوتی خود توجه ویژه ای داشته باشید.

در برنامه Skype برای کسب و کار، به Options > Primary Device بروید. سپس در پنجره باز شده Audio Device Settings را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست، می‌توانید دستگاه صوتی مورد نظر خود را برای تماس‌های خود انتخاب کنید.

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که بلندگوی خود را تست کنید تا مطمئن شوید صدای مناسبی دارد. اگر بعد از شروع جلسه نتوانید چیزی بشنوید بد خواهد بود. بهتر است تا زمانی که هنوز می توانید چیزها را آزمایش کنید.

البته می توانید به راحتی بلندگوی خود را در لیست مشاهده کنید. اگر این کار را نکنید، ممکن است در جایی مشکلی وجود داشته باشد. می‌توانید از عیب‌یاب صدا و صدا استفاده کنید تا ببینید چه خبر است و مشکلات را برطرف کنید. منوی استارت را باز کرده و عبارت «عیب‌یابی» را جستجو کنید. روی نتیجه بالا کلیک کنید، که شما را به بخش عیب‌یابی در تنظیمات ویندوز می‌برد. در قسمت سمت راست، Playing Audio را انتخاب کرده و روی دکمه “Run the troubleshooter” کلیک کنید.

نحوه تنظیم تنظیمات ویدیو

این بیشتر برای اطمینان از انتخاب منبع ویدیوی صحیح است. اگر نمی‌خواهید از وب‌کم پیش‌فرض استفاده کنید و دوربین دیگری را متصل کرده‌اید، قبل از شروع جلسه مطمئن شوید که Skype با آن کار می‌کند.

گزینه های Skype for Business را باز کنید و دستگاه ویدئو را انتخاب کنید. برای گسترش گزینه‌ها و انتخاب دوربین خود، روی «انتخاب دوربینی که می‌خواهید برای تماس‌های ویدیویی استفاده کنید» کلیک کنید. اگر می‌خواهید همیشه روی شما متمرکز باشد، کادر انتخاب «برش و مرکز ویدیوی من در جلسات» را علامت بزنید.

برای تنظیمات جزئی دوربین، روی دکمه تنظیمات دوربین کلیک کنید و هر تغییری را که لازم می دانید انجام دهید. پس از اتمام، ویدیوی خود را تست کنید و همه چیز خوب باشد.

گزینه‌های بیشتر برای عیب‌یابی مشکلات صوتی/تصویری در Skype for Business

اکثر اوقات، مشکلات در Skype for Business مربوط به صدا است، اگرچه دوربین نیز می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. در اینجا چند کار دیگر وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیزهایی را که برای همکاری آنلاین خود نیاز دارید در اختیار دارید.

  • میکروفون را برای Skype برای کسب و کار فعال کنید
  • برنامه تنظیمات را باز کنید و گزینه Privacy Option را انتخاب کنید.
  • Microphone را از منوی Privacy انتخاب کنید.
  • در قسمت سمت راست، نماد فعال کننده میکروفون را روی روشن قرار دهید.
  • در بخش «انتخاب برنامه‌هایی که می‌توانند از میکروفون شما استفاده کنند»، Skype for Business را جستجو کنید و مطمئن شوید که برای استفاده از میکروفون فعال است.

تنظیمات میکروفن Wide System را تنظیم کنید

  • روی نماد بلندگو در نوار وظیفه خود کلیک کرده و Recording Devices را انتخاب کنید.
  • گفتگوی صدای سیستم در تب ضبط باز می شود. روی میکروفون خود دوبار کلیک کنید تا ویژگی های آن باز شود.
  • در پنجره Microphone Properties، می توانید Noise Cancellation، DC Offset Cancellation، Echo و سایر تنظیمات را تنظیم کنید. البته به شرطی که بدانید چه کاری انجام می دهید.
  • همچنین اگر تیک خورده باشد، باید تیک «Allow apps to take exclusive control of this device» را بردارید. از یک طرف، تغییرات شما را در کل سیستم ایجاد می کند. از طرف دیگر، مانع از مسدود کردن برنامه اسکایپ از میکروفون می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا