اخبار

بهترین لحظات ورزشی رخ داد تاکنون

و همینطور تصاحب فوتبال کالج جو بارو

اندرو گروتادارو: در اوایل سپتامبر، LSU برای یکی از مسابقات غیرکنفرانسی این فصل به تگزاس سفر کرد. در حالی که کمتر از سه دقیقه به بازی در کوارتر چهارم مانده بود و LSU با 14 افزایش، کوارتربک ببرها، جو بارو، رو به جمعیت Longhorns کرد و به بی‌احترامی‌ترین شکل ممکن، شب بخیر لعنتی را گفت.

درست قبل از این موج – بخشی از لاف زدن مسابقه زیبایی، عمدتاً تهدید انگشت وسط – بارو با برقراری ارتباط با جاستین جفرسون در یک تاچ داون 61 یاردی، یک تگزاس بازگشته بود. بازی در آن زمان باورنکردنی بود: دو خط دفاعی لانگ‌هورنز به بارو نزدیک می‌شدند، درست زمانی که او در جیب شلوغی با یک سوم و ۱۷ قدم می‌زد. او قبل از اینکه توپ را به جفرسون عبوری بدهد، یک حرکت عجیب و غریب انجام داد و او بقیه کارها را انجام داد. به نظر می رسید که این یک گونی بازی را تغییر می دهد. در عوض، بارو جادو کرد. این نشانه این بود که برای اولین بار در بیش از یک دهه، LSU یک کوارتربک واقعی داشت.

ماه‌ها بعد، آن بازی به‌طور منطقی می‌تواند به‌عنوان پیش‌آگهی از صعود بارو از فکر انتقالی به پیشتاز هیزمن، و انفجار تهاجمی تکان‌دهنده LSU در یک فصل غالب 13-0 دیده شود. و آن موج به طور خلاصه بارو است – کمی غیر منطقی، عمیقاً وحشیانه، و کاملاً به دست آمده.

گرونک به عنوان قهرمان می رود

آلن سیگل: راب گرونکوفسکی همیشه مانند یک پادزهر قابل درک در برابر بی حوصلگی که NFL را مسموم می کند به نظر می رسید. بنابراین پس از تماشای زایمان 6 فوتی 6، 260 پوندی در فصلی که معلوم شد آخرین فصل او بود (او تا سال 2018 با دیسکی برآمده در پشتش بازی کرد و بعداً گفت که بعد از پیروزی نیوانگلند در آن، اشک می ریخت. قهرمانی ششم به دلیل یک مصدومیت دردناک از ناحیه چهار گانه)، دیدن او برای یک بازی برجسته دیگر برای من رضایت بخش بود. پاتریوت ها در ربع چهارم Super Bowl LIII با یک دوم و 3 در خط 31 یارد Rams برای سومین بار متوالی “Hoss Y Juke” نامیدند. گرونک در یک مسیر درز برخاست و یک غواصی معمولی باله ای در 2 ایجاد کرد تا تاچ داون را راه اندازی کند.

این آخرین استقبال او به عنوان یک حرفه ای بود. به خاطر او، امیدوارم همینطور بماند.

دیرک کار خود را به عنوان یک افسانه دالاس آغاز می کند

دیوید لارا: هیچ ورزشکاری در این قرن برای دالاس مهمتر از درک نویتزکی نیست. او برای این شهر قهرمانی آورد. او 21 سال متوالی چهره ماوریکس بود. و آخرین بازی خانگی او ادای احترام مناسبی بود به همه شادی هایی که در طول دوران حرفه ای قابل توجه خود در NBA برای هواداران به ارمغان آورد.

او با 30 امتیاز و 8 ریباند در پیروزی 120-109 مقابل سانز به پایان رسید. هر 3 مانند یک برنده بازی جشن گرفته شد. هر بار که او توپ را لمس می کرد، مرکز خطوط هوایی آمریکا دچار جنون می شد. او حتی غرق شد! برای یک بازی تقریباً بدون ریسک، به یکباره مسحورکننده، غافلگیرکننده و زیبا بود. زنده باد محو امضا.

بحث و جدل و تاریخ در چرچیل داونز

Haley O’Shaughnessy: دربی کنتاکی یک مؤسسه باشکوه و ماندگار است، اگرچه تاریخ طولانی اسب‌دوانی اولین‌ها را برای دستیابی به دست نمی‌آورد. به جز، ظاهراً در صد و چهل و پنجمین دوره مسابقات.

پایان نزدیک نبود حداکثر امنیت، بدون شک بهترین اسب در مسابقه، از زیر سیم یک و نیم جلوتر از Country Horse، نایب قهرمان، عبور کرد. اما پس از بررسی، مقامات دریافتند که حداکثر امنیت با انحراف به مسیر اسب دیگری، War of Will، در پیچ نهایی، حرکتی غیرقانونی انجام داده است. در نتیجه، برای اولین بار در تاریخ دربی کنتاکی، برنده در محل رد صلاحیت شد.

این یکی از بحث انگیزترین تصمیماتی بود که چرچیل داون تا به حال دیده بود. خشم اخلاقی وجود داشت. خشم پولی وجود داشت. شانس قهرمانی کانتری هورس 65 بر 1 بود. او در آن روز دومین شلیک طولانی در پیست بود. (این شانس‌های 65 به 1 همچنین کانتری هورس را تبدیل به دومین بازیکن ضعیفی کرد که در دربی پیروز شده است. بزرگ‌ترین آنها دونیریل بود که در سال 1913 شانس 91-1 داشت. آن یکی را به خاطر دارید؟ من هم.)

پیامدهای شرط بندی بسیار زیاد بود. به دلیل این حکم 9 میلیون دلار از دست رفت. اما تسلی خاطر را در نظر بگیرید: تاریخ ساخته شد!

کلمسون در بازی ملی عنوان آلاباما را شکست

شاکر سامان: من ادعا نمی کنم که دانش دایره المعارفی از تاریخ فوتبال دانشگاهی دارم. چیزهایی وجود دارد که به سادگی به دلیل اینکه در قرن نوزدهم به دنیا نیامده بودم از دست دادم. با این وجود، تاریخ تکرار می‌شود، و من آنقدر ورزش را دنبال کرده‌ام تا بیشترین تغییر نتایج ممکن را ببینم. این چیزی است که بازی قهرمانی کشور در ژانویه را بسیار تکان دهنده کرده است. من در هیچ نقطه ای انتظار نداشتم که فصلی با شلوار پوشیدن آلاباما به پایان برسد.

باما تنها 42 ثانیه پس از گذشت ربع دوم مسابقه ژانویه مقابل کلمسون، 16-14 پیش افتاد، درگیری بین دو تیم شکست ناپذیر که برای تبدیل شدن به اولین تیم 15-0 از سال 1897 به رقابت می پردازند و ادعای قانونی برای عنوان “بهترین تیم تاریخ” دارند. ” در 44 دقیقه و 18 ثانیه بعدی، ببرها 30-0 از Crimson Tide پیش افتادند. هیدرای سه سر باما شامل ناجی هریس، جاشوا جیکوبز و دیمین هریس لنگ زد، توآ تاگووایلوآ واندرکند دو توپ قطع کرد و نیک سابان یک گل فیلد جعلی در چهار و ششم زد که در آن از سیم سوم کیو بی مک جونز خواست تا در بهترین خط دفاعی در چند دهه اخیر بدوید… تنها با ضربه زننده او به عنوان مهارکننده سرب.

دابو سوینی، تروور لارنس، تراویس اتین، و آن خط کش های تنومند تنومند فقط جزر و مد را شکست ندادند. آنها را شکستند. و آنها این کار را به شیوه ای انجام دادند که هنوز واقعی به نظر نمی رسد. معمولاً وقتی آلاباما می‌بازد، تمرینی پوچ است: جانی فوتبال کارهای جانی فوتبال را انجام می‌دهد، یا دشان واتسون یک پاس عالی در ثانیه‌های باقی مانده از ساعت می‌زند، یا کریس دیویس جونیور یک گل از دست رفته را به فاصله 109 یارد به عقب می‌زند. این باختی نبود که به طور تصادفی ممکن شود. این یک لگد زدن بود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا