تکنولوژی

بهترین آنتی ویروس برای اندروید

اندروید یک سیستم عامل موبایلی عالی و کارآمد است اما به راحتی ویروسی می شود . بد افزار هایی که آن را آلوده می کنند و باعث وجود اختلال در آن می شوند در آن وجود دارد.

همین دلیل باعث می شود که کاربران به نرم افزار های آنتی ویروس روی بیاورند همچنین باید توجه کرد که این آنتی ویروس ها باید قابل اعتماد باشند.

در حالی که صدها آنتی ویروس اندرویدی وجود دارد، تنها درصد کمی از آن ها واقعا می توانند از ویروس و بدافزار محافظت کنند.

ما به سراغ این اپلیکیشن ها رفتیم و آن ها را تست کردیم تا ببینیم کدام یک از آن ها برای خواننده های ما بهترین هستند و این پنج گزینه برجسته بودند.

چرا که همه آن ها رتبه های نزدیک به گوگل پلی استور را داشتند، اما مهم تر از همه اینکه ویژگی هایی که از یک آنتی ویروس اندرویدی می خواهیم را داشتند.

آمار تست ما

طبق آخرین گزارش‌ها، ماهانه حدود 480000 نمونه بدافزار اندروید به پایگاه‌های داده ویروس اضافه می‌شود. علاوه بر Trend Micro و AVG، ما سه برنامه آنتی ویروس اندروید دیگر را آزمایش کردیم که به نظر ما شایسته حضور در این لیست بودند، یعنی Avast، TotalAV، ESET و Kaspersky. کدام یک برای شما بهتر است؟ بیایید دریابیم!

خلاصه بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس برای اندروید

آنتی ویروس کسپرسکی بهترین آنتی ویروس برای دانش آموزان

آنتی ویروس Trend Micro – مقرون به صرفه ترین

آنتی ویروس Avast بهترین آنتی ویروس رایگان

آنتی ویروس AVG – بهترین آنتی ویروس اندروید برای حفظ حریم خصوصی

آنتی ویروس ESET – بهترین آنتی ویروس اندروید برای دانش آموزان

تفکیک بهترین برنامه های آنتی ویروس سازگار با اندروید

ویژگی های آنتی ویروس TotalAV – بهترین آنتی ویروس

مزایا

شامل VPN، مدیر رمز عبور و تقویت کننده عملکرد است

نسخه رایگان موجود است

پشتیبانی مشتری درجه یک

شامل VPN است

معایب

بدون دیوارآتش

افزایش قابل توجه قیمت ها پس از یک سال

تلاش برای افزایش فروش پس از خرید

تکمیل اسکن ها گاهی تا یک ساعت طول می کشد

اسکن ابری

چیزی که ما در مورد TotalAV بیشتر دوست داریم این است که این شرکت ویژگی های اضافی بسیار زیادی را فراتر از خود آنتی ویروس در اختیار ما قرار می دهد. TotalAV نه تنها دستگاه های ما را اسکن می کند، بلکه فضای ذخیره سازی ابری ما را نیز اسکن می کند. این نه تنها بدافزار را از بین نمی برد، بلکه فایل های ناخواسته را پاک می کند تا به دستگاه های ما کمک کند تا سریعتر کار کنند. این محافظت در برابر نقض داده ها را فراهم می کند و شامل رمز عبور و VPN است. بله، طبق AVTest، TotalAV 99.9 درصد در برابر بدافزار موثر است. با این حال، TotalAV ما را در برابر بسیار بیشتر از بدافزار محافظت می کند.

WebShield

اسکن های On-Shield برای بررسی این که آیا دستگاه شما قبلا به بدافزار آلوده شده است یا خیر، عالی هستند. اسکن های Real – Time می توانند اطمینان حاصل کنند که شما هیچ بدافزاری را دانلود نمی کنید. TotalAV ⁇ s WebShield حتی فراتر از این هم می رود و به شما کمک می کند تا از سایت هایی که بدافزار در آن ها وجود دارد، دوری کنید. WebShield به طور پیش فرض به شما هشدار می دهد که کدام وب سایت ها مشکوک هستند.

VPN

نرم افزار آنتی ویروس وقتی با VPN یا شبکه خصوصی مجازی جفت شود، حتی بهتر عمل می کند. یک VPN ترافیک اینترنت شما را از طریق یک تونل رمزگذاری شده هدایت می کند و آدرس واقعی شما را در پشت یک آدرس ناشناس پنهان می کند و اطمینان می دهد که هیچ کس نمی تواند اتصال شما را هک کند. آنتی ویروس شما را از بارگیری بدافزار بالقوه خطرناک محافظت می کند. آنها را کنار هم بگذارید، طلایی می شوید. و به یاد داشته باشید، TotalAV هر دو ابزار را به قیمت یکی در اختیار شما قرار می دهد.

مزایا

۹۹.۹۰ درصد بدافزارهای اندرویدی اخیر را شناسایی کرده اند

۴.۸ ستاره در رتبه بندی گوگل پلی استور

برنامه های مقرون به صرفه برای حداکثر پنج دستگاه

نسخه رایگان Feature-rich

معایب

هیچ حفاظت بلادرنگی برای کاربران رایگان وجود ندارد

به روزرسانی پایگاه داده بدافزارهای دستی

ظاهرا با دولت روسیه ارتباط دارد.

حداقل یک سال اشتراک، بدون برنامه ماهانه

حفاظت مقرون به صرفه برای چندین دستگاه

یک خانواده معمولی آمریکایی پنج دستگاه الکترونیکی مصرفی دارد. با کسپرسکی، هزینه افزودن آنتی ویروس به این تعداد دستگاه تنها 26.99 دلار در سال است یا اگر آن را تجزیه کنیم، حدود 0.50 دلار در ماه است. با توجه به سطح محافظت از ویروس کسپرسکی (این یکی از تنها برنامه های آنتی ویروسی بود که به تست تشخیص ویروس ما کمک کرد)، شکست دادن این معامله سخت است.

نسخه رایگان و به صرفه

حال اگر صاحب چندین دستگاه هستید اما همه آن ها اندرویدی هستند، خبر خوبی برای شما داریم: می توانید به صورت رایگان از کسپرسکی استفاده کنید.

با این حال، شما باید بدون چند ویژگی کلیدی زندگی کنید،

اگر با این موضوع مشکلی ندارید، نسخه رایگان موبایل کسپرسکی برنده است.

در غیر این صورت بهتر است نگاهی به قیمت گذاری کسپرسکی بیاندازید تا ببینید آیا برنامه ای وجود دارد که مناسب نیازهای شما باشد یا خیر.

اسکن کامل، سریع و سفارشی

اغلب برنامه هایی که امتحان کردیم ویژگی سفارشی سازی دامنه اسکن را دارا بودند. اما Kaspersky استفاده از این ویژگی را برای کاربران راحتتر کرده بود. وقتی روی دکمه اسکن ضربه بزنید بلافصله از شما می پرسد که آیا می خواهید یک اسکن کامل، سریع یا سفارشی انجام دهید. در سایر برنامه های آنتی ویروس قبل از اینکه بتوانیم تنها اسکن کامل را انجام دهیم لازم بود که چندین صفحه را مرور کنیم چه رسد به این که بتوانیم یک اسکن سفارشی را انجام دهیم بنابراین ویژگی هایی که استفاده کاربران را از برنامه آسان تر می کنند قابل قدر دانی هستند.

در هر صورت لازم که برنامه نویسان، ظاهر اپ های خود را طوری طراحی کنند که استفاده از آن ها برای تمام کاربران با هر میزان از توانایی آسان باشد. این ویژگی بسیار مهم است که باعث می شود اپلیکشن شما پر بازدید تر شود. حتی در بعضی موارد کاربران ترجیح می دهند که از اپی استفاده کنند که کار کردن با آسان تر است تا قابلیت های بهتری داشته باشد. بعضی مواقع اتفاق می افتد که یک اپلیکشن یا سایت بدون اینکه قابلیت خاصی داشته باشد به صرف اینکه کارپسند است و کار با آن بسیار آسان و جذاب است بسیار بیشتر مورد بازدید قرار می گیرد.

مزایا

شناسایی ۱۰۰ درصدی بدافزارهای اندرویدی اخیر

۴.۷ ستاره در رتبه بندی گوگل پلی استور

بررسی برنامه های مخرب قبل از اجازه نصب

برنامه های اشتراک مقرون به صرفه

معایب

ویژگی هایی مانند ایمیل و محافظت از پرداخت به صورت پیش فرض خاموش شدند.

بدون دیوارآتش

اشتراک چند دستگاهی باید از وب سایت خریداری شود.

آزمایش رایگان اپلیکیشن اندروید تنها هفت روز به طول می انجامد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا