سفر و گردشگری

6 بهترین شهر برای بازدید در اروپا

(لیست خلاصه شده برای عاشقان شهرها!)

یک شهر پیچیده، جالب و زیبا از جمله قابل توجه ترین مکان هایی است که می توانیم در طول زندگی خود تجربه کنیم، و شکی نیست که بهترین شهرهای اروپا برای بازدید در بین بهترین های جهان قرار دارند.

چیزی جادویی در مورد شهرها وجود دارد: بهترین ها زندگی خودشان را دارند که از میلیون ها لحظه زندگی شده و داستان هایی که هر روز در آنها گفته می شود (و درباره) آنها تشکیل شده است.

نوشته های مشابه

من واقعاً معتقدم که برای هر شخصیتی در سفر، شهری وجود دارد، حتی برای کسانی که به اصطلاح، در زندگی روزمره خود را «مردم شهر» نمی دانند.

ما بهترین شهرهای اروپا را برای بازدید گردآوری کرده‌ایم، از نمادهای مطلق گرفته تا جواهرات کوچک‌تر که در گوشه‌های آرام قاره قرار گرفته‌اند. مهم نیست که به دنبال چه نوع شهر اروپایی هستید، آن را در اینجا خواهید یافت.

اگر پس از خواندن این راهنما به بهترین شهرهای اروپا، آماده برنامه ریزی سفر خود با جزئیات بیشتر هستید، راهنمای ما را برای برنامه ریزی سفر به اروپا در آینده بررسی کنید!

ما همچنین یک راهنمای دقیق برای سفر با قطار در اروپا، راهنمای بهترین سفرهای جاده ای اروپا، چندین لیست بسته بندی برای اروپا، و خلاصه ای از بهترین نکات سفر برای اروپا در اینجا در بند فرار ما داریم که ممکن است به شروع برنامه ریزی کلی شما کمک کند.

علاوه بر این، ما همچنین در مورد بیشتر این شهرهای اروپایی در راهنماهای دقیق‌تری نوشته‌ایم، و در حالی که پست‌های وبلاگ مربوطه را در سراسر این فهرست از بهترین شهرهای اروپا برای بازدید، پیوند می‌دهیم، اگر کنجکاو هستید که در مورد پوشش ما در مورد هر کدام از آن‌ها صحبت کنید. شهر خاص، می توانید از نوار جستجو در گوشه سمت راست بالای سایت استفاده کنید تا ببینید چه چیزی نوشته ایم!

نمادین ترین شهرهای اروپا برای بازدید

این شهرها تقریباً نیازی به معرفی ندارند: با فرهنگ جمعی ما، از کتاب گرفته تا فیلم و داستان‌های تاریخی، نمادین‌ترین شهرهای اروپا برای بازدید مطمئناً ارزش سفر برای رسیدن به آنها را دارند.

1.پاریس

پاریس به‌عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای کره زمین، در صدر بسیاری از فهرست‌های سطلی اروپا در سراسر جهان و حتی فهرست‌های سطل سفر به طور کلی قرار دارد.

برج ایفل نمادین، بزرگترین موزه هنر جهان در لوور (که صدها موزه باورنکردنی دیگر در پاریس را ذکر نکنیم)، غذاهای افسانه ای، و بسیاری دیگر از جاذبه های برجسته مانند نوتردام، مونمارتر، و کرانه های محبوب رود سن. پاریس یکی از بهترین شهرهای اروپا برای بازدید است.

2.لندن

پایتخت بریتانیا و زمانی مقر قدرتمندترین امپراتوری جهان بود، لندن مملو از تاریخ جالب و مکان‌های نمادین است.

با این حال، لندن نیز مانند یک شهر بسیار مدرن احساس می‌شود و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا فهرستی عالی از لندن را که شامل جاذبه‌های تاریخی مانند برج لندن، کاخ باکینگهام، و میدان ترافالگار است، درست در کنار منطقه تئاتر شلوغ (لندن یکی از آن‌ها را در خود جای داده است. بهترین صحنه های تئاتر در جهان).

به علاوه، برای هزاره‌هایی مانند ما، لندن میزبان تور استودیوی هری پاتر و بسیاری از مناظر مرتبط دیگر است – نه اینکه به هدایا و سوغاتی‌هایی با مضمون هری پاتر اشاره کنیم.

3.رم

این یک مسابقه نزدیک است، اما در روزهای بیشتر، ما رم را شهر محبوب مطلق خود در جهان می‌دانیم.

رم با نام مستعار شهر ابدی، کیفیتی فریبنده دارد که استقامت، ثبات و استحکامش را با هر خیابانی که کاوش می‌کنید و بنای تاریخی تحسین‌شده را بر شما متاثر می‌کند.

خانه نمادهایی مانند کولوسئوم و فواره تروی و همچنین مکان‌های به همان اندازه چشمگیر که تقریباً خالی از گردشگران هستند، کاوش در رم و جدا کردن لایه‌های آن یک به یک، می‌تواند به راحتی یک پروژه مادام العمر باشد.

4.بارسلونا

گائودی، سواحل و محله گوتیک: بارسلونا منحصربه‌فرد و جذاب مکانی فوق‌العاده محبوب برای شروع ماجراجویی‌های اروپایی است، و با محله‌های رنگارنگ، موقعیت ساحلی و معماری کاملاً منحصربه‌فرد، سخت نیست که بفهمیم چرا.

البته، مشهورترین نقطه عطف بارسلون، کلیسای لاساگرادا فامیلیا، ناقص باقی مانده است: ساخت و ساز در سال 1882 آغاز شد و در حال حاضر پیش بینی می شود که در سال 2026 به پایان برسد!

5.آمستردام

با معماری خیره‌کننده‌اش که عمدتاً به عصر طلایی هلندی قرن هفدهم برمی‌گردد و کانال‌های متعددش که در کنار شهرت مدرنش برای مهمانی‌ها قرار گرفته‌اند، بازدید از آمستردام اغلب می‌تواند شبیه بازدید از شهری افراطی باشد.

هر قسمت از شهر برای شما جذاب باشد، آمستردام قطعا ارزش دیدن را دارد: آمستردام به عنوان یکی از محبوب ترین شهرها برای بازدید در اروپا و یکی از منحصر به فردترین شهرهای جهان، شهرت خود را به عنوان مکانی جذاب و فوق العاده زیبا حفظ می کند. برای بازدید

6.ونیز

بدون شک ونیز یکی از منحصر به فردترین شهرهای جهان است – بنابراین مطمئناً در بین بهترین شهرهای اروپا برای بازدید قرار می گیرد!

وجود صرف ونیز بعید است. توپوگرافی ونیز که از 118 جزیره تشکیل شده است که توسط 150 کانال تقسیم شده و سپس توسط 400 پل عابر پیاده به هم گره خورده اند، توپوگرافی ونیز شبیه هیچ جای دیگری نیست.

زمانی امپراتوری قدرتمندی که دریاها را تا کرت کنترل می‌کرد و عنوان ثروتمندترین شهر اروپا را به خود اختصاص می‌داد، قله قرن سیزدهمی ونیز را می‌توان امروزه در مکان‌های خاصی از جمله در کلیسای جامع طلاکاری‌شده، کاخ‌های پرآذین و پل‌های زیبا احساس کرد. .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا