آموزشی

10 مهارتی که نمی دانستید می تواند شغل IT را برای شما به ارمغان بیاورد

مهارت های ارتباطیدر مشاغل فناوری اطلاعات بیشتر از آن چیزی است که بسیاری فکر می کنند. توانایی برقراری ارتباط، تجزیه و تحلیل و سازماندهی ماندن، در میان سایر مهارت های کلیدی ارتباطی ، شما را در فناوری اطلاعات متمایز می کند. آیا آنچه را که برای موفقیت در فناوری اطلاعات لازم است دارید؟ بله، احتمالاً انجام می دهید. وبلاگ ساز رایگان

3 مهارتی که نمی دانستید می تواند شما را به شغل IT تبدیل کند

ممکن است فکر کنید به دلیل نداشتن مهارت‌های فنی، علاقه‌ای به فناوری اطلاعات ندارید، اما همانطور که مشخص است، ممکن است از قبل این راز تبدیل شدن به یک ستاره راک فناوری اطلاعات را داشته باشید. عوامل کلیدی موفقیت در فناوری اطلاعات، هیجان و تمایل به یادگیری است. مهارت‌های فنی مورد نیاز شما همگی قابل آموزش هستند، اما بدون مهارت های ارتباطی مناسب، ممکن است نتوانید در فن‌آوری به اوج برسید. ساخت وبلاگ

مهارت های ارتباطیویژگی هایی هستند که در شخصیت شما ذاتی هستند. اغلب نمی توان آنها را آموزش داد یا تدریس آنها تا حدودی دشوار است. آنها برای موفقیت بین فردی و اغلب برای موفقیت در کار ضروری هستند. ممکن است از خود بپرسید که چه شغل هایی به مهارت هایی نیاز دارند که به طور طبیعی برای شما به وجود می آیند. و اگر کنجکاو هستید که چه مشاغلی به مهارت های ارتباطی، حل مسئله و مهارت های تحلیلی نیاز دارد، به خواندن ادامه دهید. ما توضیح خواهیم داد که چرا مشاغل فناوری اطلاعات ممکن است برای شما مناسب باشند، اما قبل از اینکه به آن منطقه بپریم، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد تخصص فنی مورد نیاز در فناوری اطلاعات بدانید.

1.اول، مهارت های فنی

بنابراین، برای مشاغل فناوری اطلاعات به چه مهارت های “سخت” نیاز دارید؟ مهارت های فنی از شغلی به شغل دیگر متفاوت خواهد بود. در بسیاری از موارد، این یک افسانه است که باید در ریاضیات یا علوم خوب باشید تا وارد فناوری اطلاعات شوید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که به شما امکان می دهد وارد عرصه فناوری شوید، میل به یادگیری و رشد و هیجان در مورد امتحان کردن چیزهای جدید است.

در بیشتر موارد، می‌توانید مهارت‌های فنی را با صرف زمان و تلاش از طریق آموزش، صدور گواهینامه و تجربه عملی کسب کنید. و لزوماً نیازی نیست که این تجربه عملی را از یک شغل پولی بدست آورید. شما می توانید آن را از راه های زیادی دریافت کنید، از سرهم بندی کردن با کامپیوتر خانگی گرفته تا داوطلب شدن و انجام کارهای جانبی.

یادگیری مهارت‌های فنی می‌تواند آسان‌تر از برخی از مهارت های ارتباطی باشد که در فناوری اطلاعات به آن نیاز دارید. آنها اغلب ذاتی افرادی هستند که مخصوصاً برای مشاغل در فناوری اطلاعات مناسب هستند. البته، اگر همه مهارت های ارتباطی ذکر شده در زیر را ندارید، این نباید شما را از کاوش در مشاغل فناوری منصرف کند. مشاغل فناوری اطلاعات اشکال و اندازه های مختلفی دارند و برخی از آنها نیاز به استفاده از مهارت های ارتباطی بیشتری نسبت به دیگران دارند.

2.و اکنون، مهارت های ارتباطی

بنابراین، مهارت‌های فنی به کنار، در اینجا مهارت های ارتباطی وجود دارد که از شما یک ستاره راک فناوری اطلاعات می‌سازد.

ارتباط

به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات، باید بتوانید با سرپرستان و همکاران خود به خوبی ارتباط برقرار کنید تا به آنها کمک کنید تا مسائل فناوری را حل کنند و قدرت ابزارهای فناوری خود را بهتر مهار کنند. اگر توسعه‌دهنده هستید یا در زمینه امنیت فناوری اطلاعات کار می‌کنید، باید به خوبی روی تیم‌ها کار کنید و ایده‌های خود را به خوبی با همکارانتان در میان بگذارید. تقریباً هر شغل فناوری اطلاعات به مهارت‌های ارتباطی خوب، چه شفاهی و چه نوشتاری نیاز دارد – ارتباطات ایمیل احتمالاً بخش بزرگی از شغل شما خواهد بود. فناوری یک حوزه انفرادی نیست، علیرغم اینکه اغلب چگونه به تصویر کشیده می شود. اگر از آموزش دادن به مردم در مورد فناوری و توضیح موضوعات فنی با عباراتی که همه می توانند بفهمند لذت می برید، حرفه ای در IT می تواند برای شما مناسب باشد. به عنوان مثال، مجله CIO نیاز به مهارت های ارتباطی قوی در فضای IT را تشخیص می دهد. در مقاله اخیر این مجله، جیمز استنگر از CompTIA بیان کرد که مهارت های ارتباطی یکی از هفت روند شغلی داغ در آینده است.

3.نظم

منظم بودن باعث می شود کارآمدتر و بازدهی بیشتری در کار داشته باشید. بسیاری از مشاغل فناوری اطلاعات پویا هستند و به شما این فرصت را می دهند که به چندین پروژه و کار مختلف بپرید. چندوظیفه ای می تواند یک مهارت مهم باشد – اما تنها در صورتی که بتوانید خود را به درستی سازماندهی کنید. توانایی ردیابی مواردی مانند برنامه و وظایف روزانه ضروری است و همچنین، توانایی تقسیم و اولویت بندی مسئولیت های روزانه خود را به طور موثر می کند. اگر سازمان و مدیریت زمان به راحتی به شما کمک کند، نقش شما در بخش فناوری نیز ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا