آموزشی

فرانسوی

یکی دیگر از زبان‌های رومی فرانسوی است و اغلب به نظر می‌رسد که به فرانسه و شرق کانادا منتقل شده است. اگر از آن مناطق دور بمانید، به نظر می رسد که می توانید به طور کلی از زبان فرانسه اجتناب کنید. اما این طوری نیست. یکی از راه های خوب برای یادگیری زبان فرانسوی دیدن فیلم است. بهترین فیلم های زامبی ساخت فرانسه یا دیگر فیلم ها و سریال های فرانسوی را ببینید تا زبان فرانسه تان قوی و بهتر شود.

به لطف استعمار فرانسه، بخش بزرگتری از جهان به این زبان صحبت می کنند که شما انتظار دارید. همچنین می تواند شما را از طریق سوئیس و بلژیک عبور دهد، بنابراین زبان فرانسوی یک زبان مفید برای یادگیری است. https://saziha.ir/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86.html

دشواری

از برخی جهات، زبان فرانسوی دشوارتر از اسپانیایی به نظر می رسد، حتی اگر الفبای مشابهی داشته باشد. تفاوت ها مربوط به تلفظ و نحو است. من در اینجا در مورد یادگیری همزمان اسپانیایی و فرانسوی نوشته ام. بخوانید تا بیشتر بدانید

انگلیسی زبانان تمایل به ایجاد معنا از طریق تاکید صوتی کلمات خاص در جمله دارند. برای مثال، اگر روی ضمیر شخصی تأکید می‌کنید، می‌توانید از آن برای متمایز کردن خود از شخص دیگری در اتاق یا قبلاً در مکالمه ذکر شده استفاده کنید. در مورد چیزهای دیگر هم همینطور.

در زبان فرانسه، این نوع تاکید از طریق ترتیب کلمات انجام می شود و از نظر نحوی آن را کمی متفاوت می کند. همچنین، تلفظ فرانسوی به شدت متفاوت از انگلیسی است.

در حالی که فرانسوی و انگلیسی از یک خانواده نیستند، اما در بسیاری از کلمات ریشه لاتین مشابهی دارند. خود فرانسه نیز ریشه انگلیسی است. از این گذشته، فرانسوی های قرون وسطایی با زبان انگلیسی باستانی (نه انگلیسی شکسپیر، بلکه ساکسونی) بود که به ترتیب زیر ایجاد شد:

  • انگلیسی متوسط
  • انگلیسی پادشاه یا شکسپیر
  • انگلیسی مدرن

فرصت

اگر می خواهید به شرق کانادا مهاجرت کنید، جایی که به راحتی فرانسوی-کانادایی صحبت می شود، زبان فرانسه انتخاب خوبی است. بدیهی است که برای آن سفر تابستانی برای دیدن مناظر پاریس نیز انتخاب خوبی است.

با این حال، ممکن است شما را شگفت زده کند که فرانسوی زبان رسمی در بیشتر مناطق غربی و مرکزی آفریقا، و همچنین هائیتی و ماداگاسکار است. علاوه بر این، فرانسوی همچنان توسط جوامع در زیر صحبت می شود:

  • لائوس
  • ویتنام
  • کامبوج

زبان فرانسه یک زبان ارزشمند برای هر کسب و کار یا سرمایه گذاری مسافرتی در این مناطق است. در حالی که ممکن است فرصت‌های یادگیری فرانسه در اینجا در ایالات متحده کمتر از اسپانیایی باشد، اما هنوز در بسیاری از دبیرستان‌ها تدریس می‌شود، بنابراین منابع تدریس خصوصی برای فرانسوی بیشتر از برخی زبان‌های دیگر در دسترس خواهد بود.

دسیسه فرهنگی

برای بسیاری، فرانسه هنوز هم زبان هنر و فرهنگ است. سفر به پاریس سفری برای دیدن آثار موجود در موزه‌هایی است که در دیگر نقاط جهان یافت نمی‌شوند. این چیزی از تاریخ غنی این شهر از هنرمندان و نویسندگان فرانسوی و آمریکایی نیست.

یادگیری زبان فرانسه می تواند دری را به روی این نوع تجربه فرهنگی باز کند که انگلیسی فقط می تواند آن را شکست دهد. اما همانطور که قبلاً دیدید، زبان فرانسوی دروازه ای برای بسیاری از فرهنگ های دیگر نیز هست.

برای هر کار دیگری که فرانسوی ها ممکن است در دوره استعمار انجام داده باشند، این زبان مهر خود را در بسیاری از آفریقا بر جای گذاشته است. یادگیری زبان فرانسه فرصتی برای برقراری ارتباط است، اگر نه به زبان مادری گروه های مختلف مردم، پس قطعاً به زبان ملی و مشترک. این نیز یک فرصت فرهنگی غنی است که نباید نادیده گرفته شود.

در اینجا دوباره، نمی‌توانید با استراتژی‌های یادگیری زبان بنی لوئیس و هک‌های زبان Fluent in 3 Months او اشتباه کنید. اینها چیزی فراتر از ترفندهای ساده هستند، اینها روش های اثبات شده ای هستند که روشی را که همه در گذشته زبان فرانسه را یاد گرفته اند، بر روی سر خود می چرخانند. من راهنمای فرانسوی او را برای هر کسی که در مورد یادگیری جدی است توصیه می کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا