آموزشی

تکنیک هایی برای بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی

تکنیک های مختلفی برای کمک به بهبود و تقویت مهارت های مکالمه انگلیسی وجود دارد. تکنیک های معرفی شده ی زیر را امتحان کنید تا متوجه بهبود وضعیت مکالمه خود شوید. حرف ربط در انگلیسی

سایه گفتار: اساساً این کپی کردن نحوه صحبت یک بومی است. سایه گفتار را می توان به سادگی با تماشای فیلم یا فیلم با زیرنویس انجام داد. ابتدا جمله را بخوانید و با صدای بلند بگویید. سپس، آن را با سخنران بومی که آن را صحبت می کند پخش کنید. سعی کنید در این بین مکث کنید تا جریان و الگو را تا حد امکان نزدیک کنید. اگر می‌خواهید، می‌توانید خودتان را در حال انجام این کار ضبط کنید تا آن را با صدای زبان مادری مقایسه کنید.

صحبت با خود: چه بخواهید افکارتان را با صدای بلند بیان کنید یا خودتان را در حال ضبط ضبط کنید، صحبت کردن با خودتان و شنیدن کلمات به پیشرفت شما کمک می کند. همچنین می توانید با صدای بلند بخوانید.

به انگلیسی فکر کنید: این احتمالاً به‌طور طبیعی به وجود نمی‌آید، اما می‌توانید با ترجمه کردن افکار در ذهن خود به خود کمک کنید تا به انگلیسی فکر کنید. در غیر این صورت، می توانید یک دفتر خاطرات یا خاطرات افکار خود را نگه دارید و آنها را به زبان انگلیسی بنویسید.

بازگویی یک داستان به زبان انگلیسی: با چیزی ساده شروع کنید، مانند یک داستان افسانه ای یا سنتی از دوران کودکی خود. سپس می توانید این را به مرحله بعدی ببرید و خود را به چالش بکشید تا داستانی را که شخص دیگری به زبان انگلیسی به اشتراک می گذارد، بازگو کنید. این به بررسی درک و درک شما کمک می کند.

برای بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی خود به طور مکرر تمرین کنید

از دوستان گرفته تا غریبه ها، همیشه می توانید فردی را پیدا کنید که انگلیسی صحبت کند تا با او تمرین کنید. در اینجا چند ایده دیگر در مورد اینکه چگونه و کجا می توانید انگلیسی صحبت کنید وجود دارد:

در رویدادهای سخنرانی عمومی شرکت کنید: رویدادهای سخنرانی عمومی، از انجمن‌ها و کنفرانس‌ها گرفته تا رویدادهای شعر انتقادی، مکان خوبی برای گوش دادن به صحبت‌های دیگران است. همچنین می توانید به طور بالقوه برای سخنران شدن درخواست دهید. اگر چیزی کمتر رسمی است، مانند به اشتراک گذاشتن نوشته های خلاقانه یا گفتن داستانی در مقابل یک گروه کوچک از دوستان، سخنرانی در جمع واقعاً می تواند مهارت های شما را به نمایش بگذارد.

به کافه های زبان بروید: کافه های زبان در سراسر جهان وجود دارند. این مکانی است که افراد گرد هم می آیند و زبان های مورد نظر خود را در محیط های گروهی کوچک تمرین می کنند. گذشته کامل انگلیسی

استفاده از برنامه ها: فناوری اینجاست تا به یادگیری زبان کمک کند. از برنامه‌هایی مانند Duolingo تا Busuu که به شما امکان می‌دهد با افراد بومی صحبت کنید، می‌توانید مهارت‌های مکالمه انگلیسی خود را هر کجا که می‌روید بهبود ببخشید.

چت با سیری: آیا می خواهید در یک زمان تصادفی از شب با شخصی صحبت کنید یا به سادگی یادآورهایی را روی تلفن خود تنظیم کنید تا از بهره وری خود بهره مند شوید؟ چت با سیری!

استراتژی ها و آموزش های انگلیسی

هر کسی روش ها و راه های مورد علاقه خود را برای بهبود ارتباطات انگلیسی خود دارد. هیچ انتخاب درست یا نادرستی وجود ندارد، بنابراین می‌توانید به تعداد دلخواه انتخاب کنید و با هم ترکیب کنید:

با خودتان صحبت کنید: افکار خود را به اشتراک بگذارید یا با صدای بلند بخوانید.

از آینه استفاده کنید: مراقب صحبت کردن خود باشید تا اعتماد به نفس ایجاد کنید.

بر روانی تمرکز کنید، نه گرامر: خوب است که برای یادگیری گرامر وقت بگذارید. اما مهم‌تر است که بتوانید ابتدا افکار خود را به اشتراک بگذارید.

چرخش زبان انگلیسی: برای تسلط بر صداهای هر حرف، از چرخان زبان انگلیسی استفاده کنید.

گوش دادن و تکرار: با گوش دادن و تکرار آنچه می شنوید، تمرین کنید و به تمرین ادامه دهید.

به صداهای تاکیدی توجه کنید: زبان دارای ریتم است و هجاهای خاصی هم در کلمات و هم در جملات تاکید دارند.

آهنگ های انگلیسی بخوانید: از موسیقی برای حفظ کردن کلمات استفاده کنید.

عبارات را یاد بگیرید، نه کلمات: با یادگیری عبارات طولانی تر، کلمات را در متن ترکیب می کنید و می توانید معنی و تلفظ آنها را حفظ کنید.

رایج ترین گفته های خود را بیاموزید: ابتدا با چیزهایی شروع کنید که بیشتر از همه باید بگویید. چه کلماتی برای کار یا غذا خوردن در یک رستوران باشد، می توانید با موقعیت های خاص زندگی خود شروع کنید.

مناظره کنید: اگر موردی وجود دارد که به آن علاقه خاصی دارید، درباره آن با دوستان انگلیسی زبان صحبت کنید و بحث کنید.

استرس نداشته باشید: از اشتباه کردن نترسید و در فرآیند یادگیری با خودتان مهربان باشید. زمان می برد، پس استرس نداشته باشید!

منابع

اگر می خواهید بیشتر در یادگیری سرمایه گذاری کنید، از منابع زیر استفاده کنید:

  • معلم خصوصی
  • خدمات آنلاین
  • برنامه ها

هنگام تقویت مهارت گفتاری خود، حتما تمرین زیادی داشته باشید. تسلیم نشوید! می ‌توانید خودتان، با کمک دوستان، تمرین کنید یا از فناوری استفاده کنید تا آن را برای شما مفید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا