متفرقه

زمانی که در منزل هستید این 10 بازی را با کودکانتان انجام دهید

چوگان: چوگان ورزش سختی است که می توان با خیال راحت در داخل آن تمرین کرد، مگر اینکه این وسیله آموزشی نابغه را داشته باشید. CradleBaby یک توپ چوگان معمولی با بند بند است که به سر چوب چوگان متصل می شود. بنابراین کودک شما می تواند مهارت های چوب خود را در سراسر خانه بدون ایجاد آسیب انجام دهد!

بولینگ: شما میتوانید ” خط” بولینگ را با کمی نوار نقاشی، تنظیم کنید و از فنجان های پلاستیکی و بطری ها برای سنجاق استفاده کنید. از هرنوع توپی میتوانید به عنوان کاسه استفاده کنید، سعی کنید تا جایی که امکان دارد پین هارا از بین ببرید. امتیازات را پیگیری کنید و یا اینکه به راحتی آنها را در یک نوبت از بین ببرید.  یک هرم فنجان پلاستیکی ایجاد کنید تا جذابیت را بیشتر کنید. فوتبال: تورهای فضای باز را به داخل بیاورید، یا با استفاده از 2 مخروط (یا فنجان پلاستیکی)، یک صندلی (با عبور دادن آن از میان پاها) یا یک قطعه ساده یک هدف تعیین کنید. از نوار از هر توپ نرم یا توپی فوق العاده سرگرم کننده مانند این استفاده کنید!

https://civilica.com/doc/527119/

Twister: با انجام یک بازی چرخان، در کشش خوبی قرار بگیرید. بازی را ندارید؟ با چسباندن دایره های کاغذ ساختمانی روی زمین، خودتان را بسازید.

حباب ها! ما هرگز کودکی را ندیده ایم که در مورد حباب ها هیجان زده نشود. تعدادی را با یک عصا بدوزید و بچه‌هایتان را به چالش بکشید تا قبل از اینکه زمین را لمس کنند، همه آنها را بیرون بیاورند، که باعث پریدن و غواصی زیادی می‌شود. بهتر است، ماشین حباب خود را با یک فن بسازید! (از طریق وبلاگ فعالیت های کودکان)

چتر نجات: ملحفه تخت را بردارید و تمام خانواده خود را درگیر کنید  همه طرف را گرفته و به سرعت دستانتان را بالا و پایین می کنند. چند توپ یا بادکنک کوچک را روی آن قرار دهید و سعی کنید آنها را دور بریزید. بچه ها این یکی را دوست دارند!

(1) Lego Super Hero Action Dice: ما عاشق این چاپ رایگان از Life Over C هستیم و هر بچه دوستدار سوپر قهرمان هم همینطور. به سادگی چاپ و رول کنید و آنها مانند سوپرمن اوج می گیرند، مانند Batmobile زوم می کنند و مانند Flash اجرا می شوند!

(2) بازی حرکت بچه ها را دریافت کنید: فقط این قالب های رنگارنگ قابل چاپ (از طریق Paperelli برای iheartnaptime) را چاپ کنید، برش دهید و بچسبانید و فرزندان شما کارهای احمقانه (اما تقویت کننده) مانند “Bunny Hops برای 15 ثانیه” یا “One-Leg” را انجام دهند. تعادل فلامینگو برای 45 ثانیه در کمترین زمان.

(3) تاس اکشن حیوانات: این تاس قابل چاپ شایان ستایش از پلیدو تا افلاطون دارای حرکات خلاقانه حیوانات مانند «مثل گوزن سرگردان» و «مثل سنجاب بچرخید».

https://jalebamooz.com/games/best-offline-android-games/

(4) تاس حرکتی: از طرف دیگر، از این تاس های حرکتی قابل چاپ از بلغور جو دوسر صورتی استفاده کنید که شامل حرکات کلاسیک و حیوانات است.

(5) تاس فعالیت حرکت حیوانات: به سادگی این حرکات جذاب حیوانات را از بلاگ Silhouette روی یک بلوک چوبی چاپ کرده و بچسبانید. این یکی برای کودکان پیش دبستانی که نمی توانند هر زمان که می گویند “مثل پنگوئن ول می زنند” از قهقهه خود جلوگیری کنند بسیار مناسب است.

(6) حرکت مانند تاس موتور ناخالص حشره: این تاس قابل چاپ از Life Over C دارای اشکالات و حرکات آنها است. بچه‌های شما در حالی که انرژی زیادی می‌سوزاند، مانند کاترپیلار می‌خزند و مانند پروانه‌ها می‌پرند!

(7) Moving My Body Gross Motor Dice: یکی دیگر از قابل چاپ های عالی از Life Over C دارای 2 تاس  1 تاس با اعضای بدن و 1 تاس با حرکات. هر دو را بغلتانید و کنار هم قرار دهید تا حرکات فعالی مانند “سر خود را تکان دهید” و “آرنج خود را خم کنید”.

(8) Snowy Winter Gross Motor Dice: برای این بازی از 3 دایناسور دو تاس وجود دارد: 1 تاس برای حرکات با تم زمستانی (فرشته برفی، اسکی و بیل زدن را در نظر بگیرید) و 1 برای سرعت (سریع، آهسته و معمولی). یک ضد حوصله فعال عالی برای روز برفی بعدی شما!

(9) بازی Animal Dice: از گزینه های سرگرم کننده در بازی های حرکات حیوانات، تاس های قابل چاپ رایگان از Twitchetts می باشندکه دستورالعمل ها را بر روی یک قالب مثل «عمل کن…» و «مانند…» ، با حیوان های مختلف بر روی قالب های دیگر ترکیب میکنند.

(10) تاس حرکتی ناخالص: این چاپ آسان از I Can Teach My Child باعث می شود کودک شما پرش کند، بپرد و انرژی خود را از بین ببرد.ایده های جایزه!

اینها ممکن است قابل چاپ نباشند، اما اجرای آنها بسیار آسان است و همچنان بسیار جذاب هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا