آموزشی

بهترین ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی برای استفاده در سال 2021

من قصد دارم 5 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی و روش تبلیغ در اینترنت را توضیح دهم تا بتوانید به راحتی مخاطبان خود را ایجاد کنید و پست های شما را در چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی سازماندهی کنید.

همه ابزارهای مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما این امکان را میدهند تا بتوانید کارهای زیر را انجام دهید:

برنامه ریزی و همچنین سازماندهی پستهای خود در چند حساب رسانه ی اجتماعی.

میتوانید زمان توزیع و انتشار پست های خود به صورت خودکار در بهترین زمان های روز برنامه ریزی کنید تا با این کار بازدیدهای خود را به حداکثر برسانید.

از طریق یک داشبورد با پست ها در تمامی حساب های رسانه ای اجتماعی خود تعامل داشته باشید .

به طور خلاصه، آنها ساختن مخاطبان و رشد برند شما را در رسانه های اجتماعی آسان تر می کنند. در عرض چند ساعت، می توانید اکثر پست های رسانه های اجتماعی خود را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود برای یک ماه کامل برنامه ریزی کنید.

1. هوت سوئیت

طبق وب سایت آن، Hootsuite 18 میلیون مشتری دارد. این همان چیزی است که من در حال حاضر از آن استفاده می کنم و به نظر می رسد به طور کلی برای اکثر موقعیت ها بهترین گزینه است. منبع

در اینجا برخی از ویژگی های متمایز Hootsuite آورده شده است:

تمام محتوای رسانه های اجتماعی خود را در یک تقویم مشترک مدیریت کنید

کمپین های تبلیغاتی جستجو و اجتماعی خود را مدیریت، بهینه سازی و گزارش دهید

کتابخانه ای از محتوا و پست بسازید که بتوانید هر زمان که بخواهید دوباره ارسال کنید

ادغام با ابزارهایی مانند Dropbox، Google Drive، Salesforce و Adobe.

امکان ایجاد جریان در داشبورد بر اساس منشن ها، لایک ها، فالوورهای جدید و موارد دیگر.

2. بعدا

Later یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی است که به طور خاص برای اینستاگرام طراحی شده است، اما برای فیس بوک، توییتر و پینترست در سطوح قیمت بالاتر نیز کار می کند.

این امر به ویژه مرتبط است زیرا بسیاری از کاربران (از جمله من) اغلب در هنگام توزیع پست در اینستاگرام با سایر ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی مشکلات فنی را تجربه می کنند.

در اینجا برخی از ویژگی های متمایز Later آورده شده است:

توانایی یافتن محتوای برند، افزودن لمس شخصی خود به آن محتوا و اشتراک گذاری در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و پینترست خود تنها با چند کلیک و یادگیری روش تبلیغ در اینترنت.

این ویژگی به نام Linkin.bio را ارائه می دهد که پروفایل اینستاگرام شما را به یک وب سایت کوچک و با تجزیه و تحلیل کامل تبدیل می کند. شما دقیقاً می‌دانید که کدام پست‌ها باعث ایجاد ترافیک می‌شوند و دنبال‌کنندگان شما به کجا تبدیل می‌شوند.

بینش‌های شخصی‌شده را ارائه می‌کند، به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی برای کسب‌وکارتان مفید است، و پیشنهادهای منحصربه‌فردی برای بهینه‌سازی استراتژی رسانه‌های اجتماعی به شما می‌دهد.

هشتگ‌هایی را پیشنهاد می‌کند تا پست‌های شما را بیشتر شناسایی کند. منبع

3. بافر

طبق وب سایت آن، Buffer 75000 مشتری دارد.

در اینجا برخی از ویژگی های متمایز بافر آورده شده است:

ایجاد، ذخیره و سازماندهی هشتگ برای استفاده در پست های اینستاگرام خود

اگر در یک تیم هستید، می توانید گزارش های سفارشی بسازید و به راحتی آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید

4. ترسناک

در Loomly’s یک ویژگی متمایز کننده قابل توجه وجود دارد.

طبق فاکتورهای زیر برای پست ها به شما ایده های جدیدی را ارائه میدهد.

فیدهای RSS

رویدادهای مرتبط با تاریخ

موضوعات داغ روز

بهترین روش های رسانه هی اجتماعی

5. Sprout Social

طبق وب سایت آن، Sprout Social 25000 مشتری دارد.

در اینجا به برخی از ویژگی های متمایز آن اشاره می شود:

داشبوردهایی را ارائه می دهد که نمای سطح بالایی از تجزیه و تحلیل را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد

این ربات‌های چت خودکار ایجاد می‌کند تا به سرعت به پیام‌های دریافتی پاسخ دهد، مشکلات پشتیبانی را حل کند و اطلاعات را به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا