آموزشی

زبان انگلیسی را سریع یاد بگیر!

چگونه در هنگام یادگیری زبان انگلیسی با انگیزه بمانیم

یکی از معمول ترین و رایج ترین اشتباهاتی که زبان آموز در زمان تلاش برای یادگیری زبان انجام می دهد، این اسن که مدت زمان آموزش که گاهی طول می کشد را دست کم میگیرند. همه افراد ادعا می کنند که کودکان یادگیرنده زبان به صورت طبیعی هستند، ولی قبل از اینکه شروع به یادگیری جملات زبان کردند، تنها دو سال سن دارند. یادگیری و آموزش زبان انگلیسی یکی از اهداف بلند مدت محسوب میشود.پس باید در این مسیر صبور باشید.

حفظ انگیزه در طول ماه ها یا سال ها یک چالش بزرگ است، اما اگر می خواهید به زبان انگلیسی مسلط شوید، ضروری است.

در اینجا چند نکته برای بالا نگه داشتن انگیزه وجود دارد:

کارهایی را به زبان انگلیسی انجام دهید که از قبل دوست دارید انجام دهید. اگر در حین صحبت کردن به زبان انگلیسی سرگرم می شوید، تمایل کمتری به ترک آن خواهید داشت. علایق خود را دنبال کنید.

زبان انگلیسی را به یک عادت تبدیل کنید. آن را در زندگی روزمره خود بسازید. هر چه کمتر در مورد آن فکر کنید، احتمال اینکه هر روز از زبان انگلیسی استفاده کنید بیشتر می شود. بطور خودکار.

یک دفتر خاطرات آموزشی داشته باشید. کارهایی را که برای بهبود زبان انگلیسی خود انجام می دهید، یادداشت کنید و نقاط عطف مانند اولین فیلم خود را به زبان انگلیسی بدون زیرنویس، اولین ملاقات به زبان انگلیسی یا اولین قرار ملاقات خود با یک انگلیسی زبان را دنبال کنید.

برای رسیدن به اهداف خاص به خودتان جایزه بدهید. جوایز می توانند بزرگ یا کوچک باشند. یک پیراهن جدید. یک قنادی. سفر به لندن. مغز شما طوری برنامه ریزی شده که تشخیص دهد کدام نوع از فعالیت ها پاداش می دهند. اگر زبان انگلیسی را یکی از این فعالیت ها قرار دهید، به طور خودکار به شما انگیزه یادگیری زبان انگلیسی را می دهد.

شماره ها را دنبال کنید. آزمون انگلیسی استاندارد رایگان ما به شما کمک خواهد کرد. هر ۶ ماه یک بار آن را بگیرید.

چگونه سطح انگلیسی خود را اندازه گیری کنیم

مهم است که سطح انگلیسی خود را قبل از شروع مطالعه و سپس به طور منظم در طول فرآیند یادگیری اندازه گیری کنید. در غیر این صورت، نمی توانید بگویید چقدر پیشرفت می کنید. روش های مختلفی برای اندازه گیری پیشرفت وجود دارد. بهترین راه برای ایجاد یک معیار این است که خود را در برابر هدفی که می خواهید به آن برسید آزمایش کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما این است که بتوانید در محل کار به زبان انگلیسی ارائه دهید، باید سعی کنید و در محل کار به زبان انگلیسی ارائه کنید و ببینید که چگونه پیش می رود. بعد از آن در مورد احساس خود و آنچه باید روی آن کار کنید، یادداشت بردارید. این معیار شما خواهد بود. پس از 6 ماه یادگیری زبان انگلیسی و تلاش برای رسیدن به این هدف، ارائه دیگری ارائه دهید و ببینید چقدر پیشرفت کرده اید.

اگر هدف عمومی تری دارید، شرکت در آزمون استاندارد زبان انگلیسی راه خوبی است تا معیاری از سطح فعلی خود به دست آورید و پیشرفت خود را پی گیری کنید. آزمون های EF SET مهارت های درک مطلب را می خوانند و به آن گوش می دهند و براساس همان استانداردهای TOEFL یا IELTS ساخته شده اند. اما این آزمون رایگان است. این آزمون ۵۰ دقیقه طول می کشد. هر از گاهی پس از چند ماه ببینید که چقدر پیشرفت کرده اید.

چگونه یک درس انگلیسی خوب انتخاب کنیم؟

یک دوره زبان انگلیسی برای مبتدیان ایده خوبی است و اگر بدانید که به دنبال چه چیزی هستید می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. قبل از تحقیق در مورد گزینه های دوره زبان انگلیسی، بنشینید و فهرستی از اهداف خود را در حین یادگیری زبان انگلیسی تهیه کنید. اگر به دنبال آشنایی گسترده با این زبان هستید، این دوره بسیار متفاوت از دوره ای است که شما را برای مذاکره در مورد قراردادها به زبان انگلیسی آماده می کند یا دوره ای است که شما را آماده می کند تا اهداف خود را در نظر بگیرید. برای شروع یادگیری زبان باید بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی را تهیه کنید.

هنگامی که بدانید به دنبال چه هستید، تحقیق کنید که کدام دوره های انگلیسی بیشتر با اهداف یادگیری شما مطابقت دارند. در اینجا گزینه های اصلی وجود دارد:

سکو

دوره های آنلاین انگلیسی – دسترسی نامحدود به پلتفرم + آموزش زنده معلم در صورت تقاضا، یا یک معلم خصوصی برای مطالعه آنچه می خواهید مطالعه کنید

مدارس زبان انگلیسی – یک یا دو بار در هفته در مکانی نزدیک شما (درست مانند مدرسه عادی)

دوره های زبان انگلیسی در خارج از کشور – 3-4 ساعت درس در روز + یک خانواده میزبان (تجربه غوطه وری کامل)

خودآموزی – رایج ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی. مواد مرجع انگلیسی گسترده ای به صورت آنلاین و همچنین برنامه های یادگیری انگلیسی وجود دارد.

اندازه کلاس

درس خصوصی: دقیقا روی چیزی که می خواهید کار کنید.

درس های گروهی: یک برنامه درسی مشخص را دنبال کنید و در زمان های مشخص ملاقات کنید (بدون هزینه)

شدت

دوره های زبان انگلیسی طولانی مدت: یک یا دو بار در هفته در تمام سال (معمولا ۲ ساعت در هفته)

دوره های فشرده زبان انگلیسی: هر روز به مدت ۲ / ۶ هفته (معمولا ۱۵ تا ۳۰ ساعت در هفته)

موضوع

دوره های عمومی انگلیسی – دوره ای با طیف وسیع که تمام جنبه های زبان انگلیسی را پوشش می دهد

دوره های زبان انگلیسی خاص – آمادگی آیلتس، آمادگی تافل، انگلیسی پزشکی، انگلیسی هوانوردی، انگلیسی برای مقاصد آکادمیک (EAP) و غیره.

هرچه اهداف شما مشخص تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که دوره زبان انگلیسی را پیدا کنید که بتواند آنها را برآورده کند. و به یاد داشته باشید، با یادگیری زبان انگلیسی، اهداف شما ممکن است تغییر کند، بنابراین مرتباً آنها را مرور کنید و استراتژی یادگیری خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

کدام روش یادگیری زبان انگلیسی را انتخاب کنید

هر درس انگلیسی از مجموعه متفاوتی از مطالب درسی استفاده می کند، چه کتاب درسی از انتشارات دانشگاه آکسفورد باشد و چه کتاب های چاپی که مدرسه به تنهایی آن ها را تهیه کرده است. علاوه بر این، معلمان مختلف روش های تدریس متفاوتی دارند. برخی از آن ها شامل تعداد زیادی خاطره نویسی و دستور زبان هستند. برخی دیگر با بازی و نقش آفرینی مستقیما به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

هیچ روشی وجود ندارد که برای هر دانش آموز موثر باشد. در فکر کردن به اهداف یادگیری زبان انگلیسی و سبک یادگیری خود، به گذشته نگاه کنید که چگونه زبان انگلیسی را در گذشته یاد گرفته اید. چه چیزی برای شما خوب جواب می دهد؟ چه کاری را بی هوده یا خسته کننده یافته اید؟ از چه کاری در زبان انگلیسی لذت می برید و از چه چیزی می ترسید؟ با یک بررسی دقیق، احتمالا می توانید بفهمید که چه نوع محیط یادگیری برای شما مناسب خواهد بود.

در EF ما بیش از 50 سال تجربه آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان از سراسر جهان را داریم. ما برنامه درسی انگلیسی خود را توسعه داده ایم که منحصراً در مدارس EF در سراسر جهان و در مدرسه آنلاین خود در EF English Live موجود است.

اگر شما قصد شرکت در یک دوره یادگیری زبان انگلیسی را دارید، ما خوشحال میشویم که در انتخاب برنامه هایی که برای بودجه و جاه طلبی های شما مناسب است را به شما پیشنهاد کنیم.با یک دفتر EF در نزدیکی خود تماس بگیرید تا با مشاور آموزشی صحبت کنید.

یکی از روش های آموزش زبان به کودکان استفاده از عکس های رنگی زیاد است. می توانید بچه ها را در کلاس نقاشی و رنگ آمیزی کودکان که همراه با آموزش زبان هستند، ثبت نام کنید. و یا کتاب های نقاشی و رنگ آمیزی کودکان را برایشان تهیه کنید تا حروف و لغات انگلیسی را با آن ها یاد بگیرند.

چگونه صفر تا صد زبان را یاد بگیریم؟

داشتن برنامه ای خاص

هدف های قابل دستیابی داشته باشید

موضوعات مرتبط را انتخاب کنید

ارزش زمان یادگیری را بدانید

بر روی یک موضوع تمرکز کنید

داشتن بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا