متفرقه

چگونه خوب لباس بپوشیم

در زندگی به اندازه کافی قوانین وجود دارد. با این حال، برخی برای کمک هستند. مانند قوانینی که بر نحوه لباس پوشیدن خوب حاکم است. البته، هر مرد یا زنی که در مورد چنین چیزهایی نظر دارد، از تجربه شخصی صحبت می کند و بدون شک آنچه برای یکی کار می کند همیشه برای دیگری کار نمی کند. یا آنچه برای یکی کار می کند توسط دیگری بیش از حد عابر پیاده یا بیش از حد آوانگارد در نظر گرفته می شود. بنابراین، وقتی صحبت از لباس پوشیدن به میان می آید، همیشه باید آنها را از نظر ظاهری در نظر گرفت. آنها پیشنهادهای محکمی هستند تا آخرین کلمه در مورد سبک.

اما توصیه خوب این است که هرگز از آن غافل نشوید، و وقتی لباس های مردانه غنی تر و متنوع تر می شوند، آزمایشی تر و فراوان تر می شوند، در لحظات سردرگمی و شک و تردید نسبت به خود آگاهی بیشتری پیدا می کنند، می تواند به سقوط ارزشمند کمک کند. موقعیت پشتی که درهم و برهمی را از بین می برد.

این “قوانین” معمولاً در تاریخ پایه گذاری شده اند آنها برای نسل ها کار کرده اند، بنابراین می توان تصور کرد که امروز نیز به خوبی کار می کنند. و آنها معمولاً در چیزهای بدیهی پایه گذاری می شوند، بنابراین واضح است که اغلب نادیده گرفته می شوند: ترجیح برای تناسب خوب، کیفیت بالا، تطبیق پذیری، ارزش خوب، عدم افراط و حفظ هوشیاری آن.

مطمئناً قوانین بسیاری غیر از آنچه در اینجا ارائه شده است وجود دارد. برخی از این موارد را شاید خودتان قبلاً کشف کرده باشید. به هر حال، این بخشی از لذت لباس است که هیچ قانونی نباید مانع آن شود: کیت جدید را امتحان کنید، ببینید آیا به شما می آید یا نه، ببینید چه احساسی در شما ایجاد می کند. اما، این قوانین آزمون زمان خود را پس داده اند و هنگامی که در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان راهنمای ناموفقی در مورد نحوه خوب لباس پوشیدن امروز عمل می کنند.

1. کت و شلوار را خوب بپوشید

کلید زیبا به نظر رسیدن کت و شلوار تناسب اندام است. اگر قصد خرید کت و شلوار را دارید، روی تناسب شانه ها تمرکز کنید زیرا به گفته دیوید تاب، رئیس کت و شلوارهای سفارشی در Savile Row خیاط Gieves & Hawkes، تغییر قفسه سینه و کمر کار نسبتاً آسانی است. او می افزاید: «در پوشیدن کت و شلوار دورهمی احتیاط کنید، مگر اینکه به دنبال یک تیپ کامل دورهمی باشید، زیرا در انزوا کت و شلوار ظاهری جدید پیدا می کند. کلاسیک بهترین و مفیدترین است تیره، دو دکمه، تک سینه، در جزئیات متوسط. “این خسته کننده نیست. کت و شلوار یک لباس است. ایده این است که به این کت و شلوار به عنوان یک بوم برای ایجاد ایده های مختلف فردیت در اطراف فکر کنید. این روشی است که شما آن را می پوشید، نه برچسب داخل آن، که تحت تاثیر قرار می دهد.»

2. عاقلانه روی یک ساعت سرمایه گذاری کنید

دان کاکرین، مدیر عامل برند ساعت بریتانیایی Vertex می گوید: «ساعت مانند یک اثر هنری است. “آن را انتخاب کنید زیرا دوستش دارید، نه به این دلیل که فکر می کنید ممکن است پول در بیاورد. ساعت ها شخصی هستند، گذر شما را در زمان مشخص می کند. اما باید عملی هم باشید.» مدل‌های اسپرت زیبا، کاربردی و خشن با هر چیزی مطابقت دارند و می‌توانند ضربه‌های سخت پوشیدن روزمره را تحمل کنند. با این حال، یک ساعت هنوز باید برای شما مناسب باشد. باید احساس راحتی داشته باشد و از نظر اندازه و عمق نیز نسبت به مچ دست شما مناسب باشد 40 میلی متر اندازه طلایی در نظر گرفته می شود.

3. از رنگ دوری نکنید

چه از لباس‌های غیررسمی یا رسمی استفاده کنید، کمی از رنگ‌ها لذت ببرید. الیور اسپنسر، طراح لباس مردانه می‌گوید: «بیشتر مردان به ناحق از آن می‌ترسند آنها از هر چیزی که سرمه‌ای یا خاکستری نباشد می‌ترسانند». “اما رنگ نیز می تواند بی انتها باشد.” برای مثال، کت و شلوار سبز می‌تواند به‌طور خاص خشن به نظر برسد، در حالی که اسپنسر همچنین رنگ‌های صورتی، سبز، خردلی و سایه‌های روشن‌تر آبی را به‌عنوان سایه‌های همه‌کاره‌ای در تمام طول سال توصیه می‌کند که کل لباس شما را زیبا می‌کند. اما او اضافه می‌کند که وقتی صحبت از رنگ می‌شود، کمتر چیزی بیشتر است: «شما فقط به مقداری از آن در یک لباس نیاز دارید.»

4. شلوار جین خود را بپوشید تا زمانی که مال شما شود

به گفته الکس میر، یکی از مالکین برند Forge Denim مستقر در شفیلد، مفیدترین برش محبوب ترین لباس جهان در تمام دوران ها، “باریک مخروطی” است. او توصیه می‌کند: «در قسمت ران پهن‌تر است، بنابراین راحت است، اما باریک است، بنابراین با کفش‌های هوشمند یا کفش‌های کتانی کار می‌کند». این بهترین مدل لباس پوشیدن در تمام طول سال است. عاقلان جین تیره و خام را نیز خواهند پوشید و به افرادی که از قبل مضطرب شده اند، سکوی وسیعی خواهند داد. تمام لذت جین این است که با نحوه پوشیدن آن پیر می شود. چرا از دست دادن آن؟»

5. مراقب ظاهر خود باشید

این همان توصیه ای است که مادر شما ممکن است ارائه دهد، اما اگر پول سرمایه گذاری کرده اید و روی لباس خود فکر کرده اید، مراقب آن باشید. از چوب لباسی های چوبی برای پیراهن و از درختان کفش برای بهترین کفش های خود استفاده کنید. کت و شلوار خود را خشک شویی و پرس کنید. لباس‌هایتان را مرتب بشویید و در حالت ایده‌آل، آن‌ها را خشک نکنید (می‌تواند باعث تخریب پارچه شود). و کفش هایت را جلا بده به همین ترتیب، فقط پوست کت چرمی شما نیست که باید از آن مراقبت کنید، همین امر در مورد کتی که هر روز می پوشید نیز صدق می کند. یک رژیم نظافتی ساده، اما نه کمتر محکم، ایجاد کنید، موهای خود را برس بزنید و ناخن های خود را کوتاه کنید. از این گذشته، شیطان در جزئیات ساکن است.

6. لباس زیر خود را ساده نگه دارید

سبک تنها چیزی نیست که دیگران می توانند ببینند. در مورد لباس زیر مردانه، دو قانون وجود دارد که باید رعایت کنید. یکی، چاپ های جدید برای مردان بزرگسال نیست همانطور که اما ویلیس سازنده پیراهن و لباس زیر می گوید: “لباس زیر شما مکانی برای بیان “شخصیت” شما نیست. و دو، لباس زیر با مارک های سنگین فاقد پیچیدگی است. ویلیس می‌افزاید: «از همه جاهایی که ممکن است اعتماد به نفس نداشتن برند داشته باشید، لباس زیرتان باید این باشد. البته، سبکی که به بهترین وجه امتحانش را پس داده است، باکسر نخی است، احتمالاً به این دلیل که (مانند کتانی) شستشوی مکرر انجام می‌دهند، خوب نفس می‌کشند و در برابر پوست شما راحت هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا